dinsdag 30 maart 2010

Groei!


De tomatenzaadjes die ik meer dan een week geleden in twee kleine potjes geplant heb, komen te voorschijn. Een aantal jaar hebben wij hier tomatenplanten , aardbeien en allerlei kruiden. gehad Helaas hebben we vorig jaar de tuin een beetje in de steek gelaten tot ik eind van de zomer hard begon te werken (wat een onkruid zeg! Ik heb er nog steeds nachtmerries van!). Dit jaar ben ik er vroeg bij, ook met de tomaten plantjes. Handig is dat je ze gewoon binnen op een warm zonnig plekje (in dit geval mijn kamer waar de zon altijd in schijnt) kan neerzetten. De plantjes kunnen namelijk nog niet tegen de kou en kun je het beste voor mei nog binnen in potjes houden. Ik wacht dus geduldig af, en binnenkort haal ik even wat meer zaadjes voor allerlei groenten!
Morgen zal ik nog even een heerlijk vegetarisch recept toevoegen wat ik vandaag gemaakt heb: rode linzen kroketten. Ideaal als vleesvervanger bij veel gerechten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten