zondag 4 april 2010

Vrolijk Pasen!


Ik wens iedereen een vrolijk Pasen, al zitten we al op de helft van de eerste paasdag. Mijn plannen waren voor vandaag, documenteren op de Elizabethan Age zodat ik snel kan beginnen aan het tweede gedeelte van mijn paper. Helaas laat mijn energie mij in de steek en neem ik vandaag lekker de tijd om weer eens een goed boek te pakken die ik door tijdgebrek te lang op m'n nachtkastje heb liggen: 'The Other Boleyn Girl'. Morgen zal ik weer beginnen aan school, maar vandaag even tijd voor mezelf. Oja, het koe knuffeltje is eindelijk af. Vanmorgen heb ik z'n snuitje er aan vast genaaid. Hier is het resultaat. Het koetje heeft alleen nog geen naam, daar ga ik nog even over brainstormen *knipoog*.



Hij is enorm simpel om te maken en er is geen naaimachine voor nodig. De inspiratie heb ik opgedaan bij Lijmpot. Oké hij is niet perfect want z'n snuit zit schuin, maar niemand is perfect, zelfs koetjes zijn niet perfect, toch? Ik zal binnenkort zelf nog even een uitleg geven hoe je zo'n simpel knuffeltje kunt maken.


1 opmerking:

  1. Jij ook fijn pasen, Louise! =)
    En laat even weten hoe het boek is. Ik heb de film gezien, maar het boek dus nog niet gelezen. Ben wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen