zaterdag 17 april 2010

Can you feel alive today?


Wat is het toch heerlijk buiten! Voor het eerst buiten lopen zonder jas aan en in het zonnetje zitten in de tuin. Vandaag ben ik na een lange tijd echt weer even buiten geweest om te genieten van het heerlijke weer. Door m'n brakke gezondheid ben ik steeds ziek en spendeer ik mijn tijd het meest in bed. Daarom ben ik extra blij dat ik gewoon naar buiten ben gegaan met mijn fotocamera en gewoon lekker foto's maken. Niet denken aan het eindexamen, tijdgebrek en aan ziek zijn. Fotograferen is eigenlijk een van de weinige hobby's van mij waarbij ik niet zoveel energie verbruik. Zodra ik de mooie bloemen buiten zie, krijg ik de kriebels en heb ik gelijk het liedje 'Alive' van Omnia in mijn hoofd. Hierboven kun je een collage zien van een aantal foto's die ik gemaakt heb. Door er op te klikken kom je bij de rest van de foto's!
Natuurlijk wil ik het lente gevoel met jullie delen en daarom is hier een clipje van het liedje 'Alive'! Can you feel alive today?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten